Chiara en Jolien van Famous gaan naar de Young Lions Film Competition

Proficiat aan Chiara Scherpereel en Jolien Elegeert! Het creatief duo van Famous is de winaar geworden van de Creative Upgrade wedstrijd. Van de vijf finalisten vond de professionele jury dat hun spot de beste creatieve upgrade gaf aan de legendarische reclamespot van Dovy Keukens. De twee meisjes krijgen een ticket naar Cannes en zullen ons land dit jaar vertegenwoordigen in de Young Lions Competition, categorie Film. Als je Jolien of Chiara tegenkomt in Cannes, vergeet hen zeker niet aan te moedigen. Go Belgium! 

Samen met Donald Muylle lanceren we de Young Lions Film Competition

Creatieve reclame op het grote scherm, daar doen we het voor. Minder creatieve reclame, daar doen we wat aan. Daarom lanceren we vandaag met Donald Muylle een oproepfilmpje. Hierin daagt Donald – in zijn herkenbare DOVY stijl – jonge creatieve teams uit om zijn reclamespot een ‘creatieve upgrade’ te geven. Een jury van 8 ex-Cannes Lions winnaars zal onder het toeziend oog van de voorzitter, Donald Muylle himself, het beste script uit alle inzendingen selecteren. De winnende ‘creative upgrade’ zal uiteindelijk gemaakt worden door productiehuis Caviar en vertoond worden in de Belgische bioscopen.